Բրեսսոնից՝ Բեսսոն․ բոլոր ժամանակների լավագույն ֆրանսիական ֆիլմերը

Սև և սպիտակ հիանալի դասական ֆիլմեր, նոր ալիքի վառ օրինակներ, ժամանակակից կինո և չհնացող կատակերգություններ:

20․ Խաղալիքը/Игрушка/Le Jouet

  • Ֆրանսիա, 1976
  • Կատակերգություն, դրամա
  • Տևողությունը՝ 95 րոպե
  • IMDb՝ 7.5

Ընտրությունն արժե սկսել կատակերգու Պիեռ Ռիշարի լավագույն դերերից մեկով, որին սիրում են ոչ միայն տանը, այլ նաև այլ երկրներում, ներառյալ Հայաստանում:

Անհաջողակ լրագրող Ֆրանսուա Պերինը ձեռնամուխ է լինում խաղալիքների խանութի մասին զեկուցելու: Միեւնույն ժամանակ, միլիոնատերը, որին պատկանում է ինչպես խանութը, այնպես էլ թերթը, որտեղ հերոսը աշխատում է, գալիս է նույն վայրը՝ որդու համար նոր խաղալիք ընտրելու համար: Բայց քմահաճ երեխային դուր է գալիս Պերինին: Նա դառնում է տղայի սիրելի խաղալիքը, իսկ շուտով՝ նրա միակ ընկերը:

Ֆիլմի ռեժիսոր Ֆրենսիս Վեբերը աշխատել է հայտնի դերասանի հետ, նույնիսկ այն ժամանակ, երբ նա «Բարձրահասակ շիկահերը սեւ կոշիկով» ֆիլմի սցենարիստն էր: Իհարկե, նա իր դեբյուտային ֆիլմում կանչեց Ռիշարին: Եվ հետո Ժերար Դեպարդյեն միացավ թիմին. նրանք միասին թողարկեցին երեք ֆիլմ, այդ թվում ՝ լեգենդար «Անհաջողակը»

19․ Պրոֆեսիոնալը/Профессионал/Le Professionnel

  • Ֆրանսիա, 1981
  • Դրամա, մարտաֆիլմ, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 108 րոպե
  • IMDb՝ 7.6

Ֆրանսիացի գաղտնի գործակալ Ժոսլեն Բոմոնը Ֆրանսիայի կառավարության հանձնարարությամբ ուղևորվում է աֆրիկյան հորինված Մալագավի երկիր, որպեսզի ֆիզիկապես ոչնչացնի այդ պետության նախագահ Ն’Ջալային, որը հարմար չէր ֆրանսիական իշխանությունների համար: Քաղաքական իրադրությունը հանկարծակի փոխվում է, և վերջին պահին անհրաժեշտությունը կորցրած հարձակումը կանխելու համար ֆրանսիական հատուկ ծառայությունները Բոմոնին հանձնում են աֆրիկյան պետության ուժերին: Արդյունքում նրան դատապարտում են երկարաժամկետ ազատազրկման։

Այս ֆիլմում հիմնական դերը խաղում էր հանդիսատեսի կողմից մեկ այլ շատ սիրված դերասան՝ Ժան-Պոլ Բելմոնդոն: Եվ դերերի ամբողջ բազմազանությամբ, տարիներ շարունակ շատերը հիշում էին նրան հենց Բոմոնի սկզբունքային գործակալի կերպարում: Դե, հանդիսատեսն էլ ավելի էր սիրում Էնիո Մորիկոնեի երաժշտությունը, որն, ի դեպ, նա գրել է ֆիլմի նկարահանումներից շատ առաջ:

18․ Խենթ Պիերոն/Безумный Пьеро/Pierrot le Fou

  • Ֆրանսիա, Իտալիա, 1965
  • Դրամա, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 112 րոպե
  • IMDb՝ 7.6

Ֆերդինանդ Գրիֆոնը ամուսնացած է մի հարուստ կնոջ հետ, որին շատ չի սիրում, և արդեն հոգնել է հարուստ, բայց միապաղաղ կյանքից: Մի անգամ մի աղջիկ՝ Մարիաննան գալիս է նրանց տուն՝ երեխաներին խնամելու համար: Գրիֆոնը ճանաչում է նրան որպես իր հին ծանոթ, և նրանք որոշում են թողնել ամեն ինչ և ինչ-որ տեղ փախչել: Սակայն աղջիկը խնդիրներ ուներ մաֆիայի հետ։

Ժան-Պոլ Բելմոնդոյի մեկ այլ դերը, միայն շատ ավելի երիտասարդ: Եվ այս ֆիլմի ռեժիսորն ու սցենարիստը մեծն Ժան-Լյուկ Գոդարն էր՝ ֆրանսիական կինոյում նոր ալիքի հիմնադիրներից մեկը, որն արվեստի այս ձևն ավելի համարձակ դարձրեց և արդիականացրեց: Բելմոնդոն ռեժիսորի հետ նկարահանվել է չորս անգամ, և հենց «Խելագար Պիերոն» է դարձել նրանց վերջին համագործակցությունը:

17․ Արհամարհանք/Презрение/Le Mépris

  • Ֆրանսիա, Իտալիա, 1963
  • Դրամա, մելոդրամա
  • Տևողությունը՝ 103 րոպե
  • IMDb՝ 7.6

Սցենարիստ Պոլ Ժավալը որոշում է գումար աշխատել՝ միանալով Հոմերոսի «Ոդիսականի» հիման վրա ամերիկյան ֆիլմ նկարահանող թիմին: Ռեժիսորի մոտ տպավորություն թողնելու համար նա նրան ներկայացնում է իր գեղեցիկ կնոջը՝ Կամիլային: Բայց նա զգում է, որ ամուսինը փորձում է իրենից օգտվել, և արհամարհանքով է պատասխանում։

Շատերը վախենում էին, որ Ժան-Լյուկ Գոդարը մեծ բյուջե ստանալով իր ֆիլմի և Բրիջիտ Բարդոյի համար`դավաճանելու էր նոր ալիքի իդեալներին և մտնելու է առևտրային ալիք: Սակայն այս ֆիլմը, ընդհակառակը, ապացուցեց հակառակը և արժանացավ մի շարք քննադատությունների։

16․ Գրպանահատ/Карманник/Pickpocket

  • Ֆրանսիա, 1959
  • Դրամա, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 76 րոպե
  • IMDb՝ 7.7

Ձանձրույթից Միշելը դառնում է գրպանահատ: Շուտով նա բռնվում է ոստիկանության կողմից, բայց անհնար է երիտասարդին բանտ նստեցնել ՝ ապացույցներ չկան: Այդ ժամանակ Միշելը գիտակցում է, որ գողությունը ինքնադրսեւորվելու իր միջոցն է: Եվ նա որոշում է հմտությունը սովորել մասնագետից:

Այս ֆիլմի հեղինակ Ռոբերտ Բրեսսոնը դարձավ դասական և ճանաչվեց, որպես բոլոր ժամանակների մեծագույն ռեժիսորներից մեկը: Նրա մինիմալիստական ոճը, որոշակի հնչյունների հստակ կապը հերոսների հետ և հաճախակի աշխատանքը ոչ պրոֆեսիոնալ դերասանների հետ ազդել են շատ ռեժիսորների աշխատանքի վրա։

15․ Շերբուրյան հովանոցներ/Шербурские зонтики/Les Parapluies de Cherbourg

  • Ֆրանսիա, Գերմանիա, 1964
  • Դրամա, մյուզիքլ
  • Տևողությունը՝ 91 րոպե
  • IMDb՝ 7.8

Ֆիլմը բաղկացած է երեք մասերից՝ Մեկնում, Բաժանում, Վերադարձ:

Ավտոմեխանիկ Գին սիրահարված է հովանոցներ վաճառող երիտասարդ Ժենեվիվին: Բայց շուտով նրանք ստիպված են բաժանվել. երիտասարդին բանակ են տանում և ուղարկում Ալժիր: Հերոսները խոստանում են չմոռանալ միմյանց: Բայց աստիճանաբար Գիի նամակները ավելի ու ավելի քիչ են գալիս, իսկ հերոսուհին պարզում է, որ նա հղի է:

«Շերբուրյան հովանոցները» ֆիլմ օպերա է. բոլոր հերոսները՝ ինչպես գլխավոր, այնպես էլ երկրորդական և նույնիսկ էպիզոդիկ դերեր կատարողները, միայն երգում են. ֆիլմում չկա ոչ մի խոսկացական դրվագ:

14․ Զվարճանալու ժամանակը/Время развлечений/Playtime

  • Ֆրանսիա, Իտալիա, 1967
  • Կատակերգություն
  • Տևողությունը՝ 115 րոպե
  • IMDb՝ 7.9

Վեց առանձին տեսարաններից բաղկացած ֆիլմը պատմում է Հուլոտի մասին, որը նախ մոլորվում է օդանավակայանում, ապա փորձում է հասկանալ ժամանակակից Փարիզի կյանքը: Նա անընդհատ հանդիպում է մի խումբ ամերիկացի զբոսաշրջիկների՝ Բարբարայի գլխավորությամբ, որոնք նույնպես կորել են մայրաքաղաքում:

Ֆիլմի ռեժիսորը Ժակ Թաթին է, որն ինքն էր խաղում գլխավոր դերը: Եվ մեծ մասամբ, ֆիլմում ցուցադրված ամեն ինչ նկարահանող խմբի իմպրովիզն է: Հեղինակներն այսպես էին ցանկանում ցույց տալ ժամանակակից մեգապոլիսների ունայնությունն ու տգեղությունը: Հետաքրքիր է, որ նկարահանումների մի մասի համար իրական դեկորացիայի փոխարեն օգտագործվել են հսկայական լուսանկարներ:

13. Արտիստը/Артист/The Artist

  • Ֆրանսիա, Բելգիա, 2011
  • Դրամա, կատակերգություն
  • Տևողությունը՝ 96 րոպե
  • IMDb` 7.9

Գործողությունները տեղի են ունենում XX դարի քսաներորդ կեսերին: Լուռ կինոնկարներն անցյալում են, բայց դերասան Ջորջ Վալենտինը դեռ պայքարում է փոփոխություններին հարմարվելու համար: Նրան օգնում է Պիպի Միլլերը, որը խելագարորեն սիրահարված է իր կուռքին:

Քիչ հայտնի ֆրանսիացի ռեժիսոր Միշել Հազանավիսիուսը իր ֆիլմով մեծ աղմուկ բարձրացրեց 2011 թվականին: Սև ու սպիտակ համր նկարը գլխավոր մրցանակը ստացավ Օսկարի մրցանակաբաշխության ժամանակ՝ հաղթելով Վուդի Ալենի, Սթիվեն Սփիլբերգի և Մարտին Սկորսեզեի աշխատանքներին:

12․ Վերջին շնչով/На последнем дыхании/À bout de souffle

  • Ֆրանսիա, 1960
  • Դրամա, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 90 րոպե
  • IMDb՝ 7.9

Միշել Պուակարը գողանում է թանկարժեք մեքենաները, իսկ հասույթով նա ապահովում է իր կյանքը: Ոստիկանի պատահական սպանությունից հետո նա որոշում է թաքնվել իր ընկերուհու հետ: Նա հասկանում է, որ ամեն ինչ լավ չի ավարտվի, բայց չի կարող հաղթահարել հանցագործի հանդեպ գրավչությունը:

Գոդարի դեբյուտային նկարը և Բելմոնդոյի առաջին նշանավոր դերը մեծ աղմուկ բարձրացրին: Ֆիլմը մինչ այժմ համարվում է համաշխարհային կինոյի ողջ պատմության խորհրդանշական ֆիլմերից մեկը: Երիտասարդ Գոդարը իր աշխատության մեջ ընդգրկեց բազմաթիվ նրբերանգներ նոարի դասականներից, բայց վերջում ստեղծեց ժապավեն, որին այնուհետև վկայակոչեցին տասնյակ ռեժիսորներ:

11. Խաղի կանոնները/Правила игры/La Règle du jeu

  • Ֆրանսիա, 1939
  • Դրամա, կատակերգություն
  • Տևողությունը՝ 110 րոպե
  • IMDb՝ 8.0

Ավիատոր Անդրե Ժուրիեն ամենաերկար թռիչքն է կատարել՝ ապացուցելու համար իր սերը Քրիստինին: Այնուամենայնիվ, աղջիկը չի պատասխանում դրան և պատրաստվում է ներկայացնել իր ամուսնուն: Նա իր հերթին փորձում է բաժանվել սիրուհուց: Եվ ամեն ինչ ավարտվում է անսպասելի նորություններով. Անդրեի լավագույն ընկերը, պարզվում է, նույնպես սիրահարված է Քրիստինին: Բոլորն էլ կհանդիպեն մի տանը և կկարգավորեն հարաբերությունները:

10. Ամերիկյան գիշեր/Американская ночь/La Nuit américaine

  • Ֆրանսիա, Իտալիա, 1973
  • Դրամա, մելոդրամա, կատակերգություն
  • Տևողությունը ՝ 116 րոպե
  • IMDb՝ 8.0

Ռեժիսոր Ֆերրանը աշխատում է Նիսում: Նկարահանումների մեկուկես ամսվա ընթացքում գործընթացում մասնակիցների միջեւ շատ հակասություններ կան: Երբեմն դա պայմանավորված է սովորական հոգնածությամբ, իսկ երբեմն էլ ՝ աշխատողների խոր զգացմունքներով: Բայց յուրաքանչյուրն ունի մեկ հիմնական նպատակ՝ ֆիլմ նկարահանել: Իսկ տնօրենը միշտ գլխավորում է գործընթացը:

Լեգենդար Ֆրանսուա Տրյուֆոյի կինոնկարը, որը ոչ միայն ռեժիսոր, գրող և պրոդյուսեր էր, այլ նաև խաղում էր անձամբ Ֆերրանի դերը, հաճախ անվանում են կինոյի հանդեպ սիրո լավագույն խոստովանություն: Հեղինակը ցույց տվեց, որ նկարահանման հրապարակում հայտնվում է մի ամբողջ աշխարհ, որում շատ մարդիկ են ապրում: Արդյունքում`ֆիլմը «Օսկար» է ստացել «Լավագույն օտարալեզու ֆիլմ» անվանակարգում:

9․ Կլեո՝ 5-ից 7-ը/Клео от 5 до 7/Cléo de 5 à 7

  • Ֆրանսիա, Իտալիա, 1962
  • Դրամա, կատակերգություն, երաժշտական
  • Տևողությունը՝ 90 րոպե
  • IMDb՝ 8.0

Հավակնոտ երգչուհի Կլեոն սպասում է բժշկական հետազոտության արդյունքին և այցելում է գուշակի: Քարտերը կանխատեսում են նրա մոտալուտ մահը: Վրդովված Կլեոն սկսում է թափառել քաղաքում ՝ հանդիպելով իր հին ընկերներին՝ միևնույն ժամանակ նոր ծանոթություններ ձեռք բերելով:

«Կլեոն 5-ից 7-ը» սյուժեն հնարավորինս պարզ է. այն պարզապես փոքր հատված է տարբեր մարդկանց առօրյա կյանքից: Այդ պատճառով կինոնկարում կան բազմաթիվ ֆոնային տողեր, որոնք դժվար թե ազդեն հիմնական գործողության վրա, բայց մթնոլորտ են ավելացնում:

8. Մեծ զբոսանք/Большая прогулка/La Grande Vadrouille

  • Ֆրանսիա, Մեծ Բրիտանիա, 1966
  • Կատակերգություն, ռազմական
  • Տևողությունը՝ 123 րոպե
  • IMDb՝ 8.0

Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ընթացքում առաքելություն իրականացնող անգլիական ռմբակոծիչը խոցվեց գերմանացիների կողմից: Օդաչուները համաձայնվում են հանդիպել թուրքական բաղնիքում և լքել ինքնաթիռը: Նրանցից մեկն ընկնում է այն տան վրա, որտեղ աշխատում է տեղի նկարիչը, երկրորդն հայտնվում է Փարիզի օպերայում, իսկ երրորդը՝ կենդանաբանական այգում: Այժմ հերոսները պետք է ստանան իրենց հանդիպած բնակիչների աջակցությունը, որպեսզի գերմանացիների կողմից չգտնվեն։

«Մեծ զբոսանքը» ընդհանուր առմամբ ճանաչվում է որպես դե Ֆյունեսի լավագույն գործերից մեկը, չնայած նրա հայտնի ֆիլմերից միանգամայն հնարավոր է կազմել առանձին վարկանիշ: Եվ ավելի քան 30 տարի պատկերը շարունակում էր մնալ Ֆրանսիայում ամենաշատ եկամուտ ստացած ֆիլմը մինչև Ջեյմս Քեմերոնի «Տիտանիկը»:

7. Սկաֆանդրը և թիթեռը/Скафандр и бабочка/Le Scaphandre et le Papillon

  • Ֆրանսիա, ԱՄՆ, 2007
  • Դրամա, կենսագրություն
  • Տևողությունը՝ 107 րոպե
  • IMDb՝ 8.0

Կաթվածից հետո ELLE France-ի խմբագիր Ժան-Դոմինիկ Բոբին ամբողջովին պարալիզացված էր: Սակայն նույնիսկ այս վիճակում նրան հաջողվեց մի ամբողջ գիրք գրել: Բոբին կարող էր միայն թարթել ձախ աչքը, բայց նրա համար հատուկ այբուբեն էր մշակվել, և նա սկսեց թելադրել իր օգնականին՝ խոսելով իր զգացմունքների ու մտացածին աշխարհների մասին:

Անհավատալիորեն հուզիչ պատկերը հիմնված է իրական պատմության վրա: Ժան-Դոմինիկ Բոբին իսկապես գրել է «The Spacesuit and the Butterfly» գիրքը, որն օգտագործվել է ֆիլմի համար: Ինքնակենսագրությունը վաճառվել է միլիոնավոր օրինակներով ամբողջ աշխարհում, իսկ կինոնկարը հավականել է Կաննի կինոփառատոնի, Ոսկե գլոբուսի և Սեզարի գլխավոր մրցանակին:

6. 4 հարյուր հարված/Четыреста ударов/Les Quatre Cents Coups

  • Ֆրանսիա, 1959
  • Դրամա, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 98 րոպե
  • IMDb՝ 8.1

Երիտասարդ Անտուան Դոինելը ժամանակի մեծ մասը նվիրում է ինքն իրեն: Մայրը զբաղվում է իր անձնական կյանքով, խորթ հայրը չէր ցանկանում կիսել իր կարծիքը, իսկ ուսուցիչը միայն պատժում էր: Արդյունքում, երեխան շատ հանցագործություններ է թույլ տալիս և փախչում տնից:

Կինոոկարի սյուժեում հեշտ է գտնել նմանություններ դրա հեղինակ Ֆրանսուա Տրյուֆոյի կենսագրության հետ։ Իզուր չէ, որ ռեժիսորը Անտուան Դոյնելին դարձրեց իր ալտեր-էգոն, իսկ հետո նկարեց եւս երեք ֆիլմ նրա մասին:

5. Ժաննա դ’Արկի կրքերը/Страсти Жанны д’Арк/La Passion de Jeanne d’Arc

  • Ֆրանսիա, 1928
  • Դրամա, պատմական
  • Տևողությունը՝ 82 րոպե
  • IMDb՝ 8.1

Ֆիլմն ամփոփում է լեգենդար Ժաննա դ’Արկի դատավարությունը: Ինկվիզիցիան խոշտանգում է նրան և պահանջում խոստովանել կախարդությունը: Բայց Ժաննան անդրդվելի է նույնիսկ հասարակության մահապատժի վախի ֆոնին:

Դանիացի ռեժիսոր Կառլ Թեոդոր Դրեյերի համր ֆիլմը մինչ օրս համարվում է կինոյի ամենամեծ ստեղծագործություններից մեկը: Դերասանները նկարահանվել են առանց դիմահարդարման, և որպես դեկորացիա կառուցվել է գրեթե իրական քաղաք: Միևնույն ժամանակ, հեղինակը փորձել է հնարավորինս խոշոչ պլան ցույց տալ, իսկ դերասանուհի Ռենե Ֆալկոնետիի հույզերն անվանել են «բոլոր ժամանակների կինոյի գուցե ամենավառ աշխատանքը»:

4. Ամելի/Амели/Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain

  • Ֆրանսիա, Գերմանիա, 2001
  • Կատակերգություն, մելոդրամա
  • Տևողությունը՝ 122 րոպե
  • IMDb ՝ 8.3

Մանկության տարիներից Ամելին նախընտրում էր ապրել իր գեղարվեստական աշխարհում և շփվել մտացածին ընկերոջ՝ կոկորդիլոսի հետ: Եվ նույնիսկ երբ աղջիկը մեծացավ, նա չկորցրեց իր լավատեսությունը: Ամելին որոշեց օգնել մարդկանց՝ նրանց ամեն տեսակ փոքր ուրախություններ պարգևելով: Եվ հետո նա սիրահարվեց:

Ռեժիսոր ժան-Պիեռ Սnյունեն երազում էր գլխավոր դերում տեսնել Էմիլի Ուաթսոնին: Հավանաբար, ֆիլմի անունը գալիս է նրա անունից: Բայց դերասանուհին զբաղված էր, և նույնիսկ ֆրանսերեն չէր խոսում: Եվ հետո ռեժիսորը գտավ Օդրի Տաուտուին, ով դարձավ իդեալական Ամելի: Ֆիլմի թողարկումից հետո տարբեր երկրներում այս հերոսուհու իսկական ֆան-ակումբներ ստեղծվեցին:

3. Դրախտի երեխաներ/Дети райка/Les Enfants du paradis

  • Ֆրանսիա, 1945
  • Դրամա, մելոդրամա
  • Տևողությունը՝ 190 րոպե
  • IMDb ՝ 8.4

20-րդ դարի սկզբին Փարիզի մնջախաղի թատրոնում հանդիպեցին երկու դերասաններ՝ Բապտիստը և Ֆրեդերիկը: Երկուսն էլ սիրահարվում են գեղեցկուհի Գարանցին, բայց ժամանակի ընթացքում ճակատագիրը բաժանում է հերոսներից: Մի քանի տարի անց հանդիպելով՝ նրանք դեռ ստիպված են կարգավորել իրենց հարաբերությունները:

Հայտնի բանաստեղծ Ժակ Պրեվերի սցենարի հիման վրա նկարահանված ֆիլմը նկարահանվել է գերմանական օկուպացիայի ժամանակ, և դրանում հայտնվել են նույնիսկ ֆրանսիական դիմադրության անդամներ: Հեղինակները հետագայում քննադատության ենթարկվեցին սյուժեում ռազմական թեման չարտացոլելու համար: Բայց իրականում ֆիլմը պատմում է բոլոր ժամանակների արդիական բաների մասին:

2․ Լեոն/Леон/Léon

  • Ֆրանսիա, 1994
  • Դրամա, մարտաֆիլմ, կրիմինալ
  • Տևողությունը՝ 133 րոպե
  • IMDb՝ 8.5

Երիտասարդ Մաթիլդայի ամբողջ ընտանիքը գնդակահարվել է ոստիկանության կողմից: Եվ ահա աղջիկը գնաց իր հարևանի ՝ անկաշկանդ մարդասպան Լեոնի մոտ: Նա իր խնամքի տակ վերցրեց Մաթիլդային և իր կյանքում առաջին անգամ սեր զգաց մեկի հանդեպ: Այդ ընթացքում աղջիկը որոշում է վրեժ լուծել մարդասպաններից:

Մինչ այդ ռեժիսոր Լյուկ Բեսոնը մի քանի անգամ արդեն աշխատել էր Ժան Ռենոյի հետ, բայց դերասանական կարիերան նոր մակարդակի հասցրեց հենց «Լեոնը»: Դե, երիտասարդ Նատալի Պորտմանի համար Մաթիլդայի կերպարը դարձավ առաջին և անմիջապես գլխավոր դերը: Կինոկարն անփոփոխ լինում է բոլոր ժամանակների լավագույն ֆիլմերի վարկանիշում և վստահորենն գտնվում է IMDb- ի լավագույն երեսունների ֆիլմերի ցանկում:

1․ 1+1

  • Ֆրանսիա, 2011
  • Դրամա, կատակերգություն, կենսագրություն
  • Տևողությունը՝ 112 րոպե
  • IMDb ՝ 8.5

Պարապլանով թռիչքի ժամանակ տեղի ունեցած վթարից հետո հարուստ արիստոկրատ Ֆիլիպը կաթվածահար եղավ: Որպես օգնական նա վարձում է սևամորթ Դրիսին, չնայած թվում է, որ նա բոլորովին անհամապատասխան է նման աշխատանքի համար: Բայց միայն նոր ընկերն է օգնում Ֆիլիպին կրկին կենդանի զգալ:

Այս ֆիլմի պատմությունը որոշ չափով նման է «Սկաֆանդր և թիթեռ»-ին՝ շատ հուզական սյուժեի հիմքում նույնպես իրական իրադարձություններ են: Եվ առավել հետաքրքիրն այն է, որ ժամանակի ընթացքում «1 + 1» -ը վերածվել է համաշխարհային ֆրանշիզի. ֆիլմի տարբերակները նկարահանվել են ԱՄՆ-ում, Հնդկաստանում և Արգենտինայում: