Որ մթերքները կօգնեն արագ լրացնել A վիտամինի պակասը. պատասխանել է Մալիշևան

Բժիշկ և հեռուստահաղորդավար Ելենա Մալիշևան Instagram–ի իր էջում ներկայացրել է այն մթերքները, որոնք կօգնեն լրացնել A վիտամինի պակասը։
Բժիշկն այդ ցանկում ներառել է ձողաձկան լյարդը` 100 գրամում կա օրական նորմայի 20 չափաբաժին, չոր պղպեղն ու սառեցրած մաղադանոսը` 100 գրամում` օրական նորմայի 10 չափաբաժին, սովորական լյարդը` 100 գրամում` օրական նորմայի 6 չափաբաժին, գազարը` 100 գրամում` օրական նորմայի 3 չափաբաժին։

«Սկզբունքորեն առողջ մարդը կարող է այս մթերքներն ազատ օգտագործել։ Հղի կանանց առաջին երեք ամիսների ընթացքում խորհուրդ է տրվում չուտել ձողաձկան լյարդ և այն մթերքները, որոնք շատ հարուստ են A վիտամինով։ Հղիության շրջանում A վիտամինի օգտագործումը խիստ վերահսկվում է բժիշկի կողմից»,-նշել է Մալիշևան։
Նա պարզաբանել է, որ A վիտամինն առավելագույն թույլատրելի չափաբաժին ունի. բոլոր տարիքի և սեռի մարդկանց համար օրական չափաբաժինը չպետք է գերազանցի 1300 միկրոգրամը։ Օրական նորման` տղամարդկանց համար 900 միկրոգրամ է, կանանց համար` 700, երեխաների և դեռահասների` 300-600 միկրոգրամ։

«A վիտամինի չարաշահումը կարող է վտանգավոր լինել կյանքի համար։ Սովորաբար այն չարաշահում են, երբ օգտագործում են տարատեսակ դեղահաբերի և բիոակտիվ հավելումների մեջ։ A վիտամինի չարաշահումը կարող է հանգեցնել քաղցկեղի, հատկապես թոքերի քաղցկեղի, իսկ ծխողների մոտ այդ վտանգն ավելի մեծ է։ Եթե դուք ծխում եք, հենց այնպես A վիտամին օգտագործել չի կարելի»,-ընդգծել է բժիշկը։
Մալիշևան հավելել է, որ A վիտամինը պատասխանատու է մաշկի թարմացման և տեսողության համար։