Քեյթ Մոսը նկարահանվել է հագուստի ապրանքանիշի գովազդային արշավում

Քեյթ Մոսը դարձել է Anine Bing-ի աշուն-ձմեռ հավաքածուի դեմքը, որը կալիֆորնիական հագուստի ապրանքանիշ է՝ հիմնադրված ինֆլյուենսեր Անին Բինգի կողմից։ Դիզայները խոստովանել է, որ մի քանի տարի երազել է աշխատել Քեյթ Մոսի հետ։

Բրենդի նոր հավաքածուն ներառում է ռոքն-ռոլ ​​ոճի լուքեր, որոնք, ըստ դիզայների, սազում են Քեյթին` կաշվե բաճկոններ, լեգինսներ և տաբատներ, սպիտակ վերնաշապիկ, վանդակավոր բաճկոն, ժակետ և կաշվե ներդիրով ջինսեր։

«Քեյթը ներկայացնում է այն ամենը, ինչ բրենդն առաջարկում է: Երբ ես ստեղծեցի այն 11 տարի առաջ, այն ոգեշնչված էր իմ սեփական ռոքն-ռոլի ժամանակներով: Սկզբում այն ​​ավելի շատ հավերժական հավաքածու էր, բայց ես պատրաստ եմ հետ բերել ռոքն-ռոլը, և այդ գործում Քեյթ Մոսից լավը չկա»,- ասել է Անին Բինգը WWD-ին: