Lyst Index հարթակը հայտնել է, որ Gucci-ն դարձել է աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշը 2022 թվականի երկրորդ եռամսյակում։ Ըստ վերլուծաբանների՝ Adidas-ի հետ համագործակցությունը ժողովրդականություն է բերել իտալական նորաձեւության տանը։ Հավաքածուի գործարկումից հետո ընդամենը 48 ժամում համացանցում որոնումների թիվն աճել է 286%-ով։
Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Balenciaga-ն, որը նախկինում զբաղեցնում էր առաջին տեղը (շնորհիվ կեղտոտ սպորտային կոշիկների և 2023 թվականի գարուն/ամառ ցուցադրության, որը տեղի ունեցավ Նյու Յորքի ֆոնդային բորսայում): Երրորդ տեղում է Prada-ն, որին հաջորդում են Valentino-ն և Louis Vuitton-ը:
Հարկ է նշել, որ Քարդաշյան-Ջեններ ընտանիքը կարողացել է ազդել Dolce & Gabbana ապրանքանիշի վարկանիշի վրա։ Պորտոֆինոյում Քորթնիի և Թրևիս Բարքերի հարսանիքի շնորհիվ համացանցում որոնման հարցումների թիվը տոնակատարությունից հետո աճել է 114%-ով: