«Ինձ մեկ չէ, թե ինչ եմ հագնում». Վլադիմիր Պոզներն առաջին անգամ նկարահանվել է նորաձևության բրենդի համար

Վլադիմիր Պոզները նկարահանվել է 12 Storeez ապրանքանիշի տղամարդկանց շարքի գովազդային արշավում և հարցազրույցում խոսել նորաձևության նկատմամբ իր վերաբերմունքի, հագուստի միջոցով կերպարն արտացոլելու, զգեստապահարանի ամենաթանկ իրի և կաշվե բաճկոնների հանդեպ իր սիրո մասին:

89-ամյա հեռուստահաղորդավար և գրող Վլադիմիր Պոզներն իսկական սենսացիա է ստեղծել՝ մասնակցելով հագուստի ռուսական ապրանքանիշի նորաձևության նկարահանմանը։ Նոր հավաքածուից մի քանի լուքեր փորձելով՝ նա խոստովանել է, որ չի հետևում նորաձևությանը, այլ ուշադրություն է դարձնում այն ամենին, ինչ հագնում է։ «Ես չէի ասի, որ ես նորաձև կամ գեղեցիկ տեսք ունեմ, բայց ինձ համար կարևոր է այն զգացողությունը, որ ես լավ տեսք ունենամ: Իսկ թե ինչ է նշանակում լավը, յուրաքանչյուրը պետք է մեկնաբանի իր համար»:

Վլադիմիր Վլադիմիրովիչը հագնում է այնպիսի իրեր, որոնցում իրեն հարմարավետ է զգում և ուշադրություն չի դարձնում այլ մարդկանց կարծիքներին։ Հեռուստահաղորդավարը հակված է ինքնաբուխ գնումների. օրինակ, Բիարիցի խանութներից մեկում նրան «իրոք դուր է եկել արևելյան ոճի պոնչոն»։ Մի քանի տարի առաջ գրողը որոշել է կարմիր բաճկոն կարել տալ՝ ըստ պատվերի։ «Իմ կինն էլ հարցրեց. «Դու վստա՞հ ես, որ ուզում ես սա»: Պարզվեց, որ դա ամենահիասքանչ բաճկոնն էր:

Վլադիմիր Պոզներն իր զգեստապահարանում իր սիրելի իրն անվանում է կաշվե բաճկոնը, որը գնել է ավելի քան երեսուն տարի առաջ «Հրաժեշտ պատրանքներին» գրքի հաջողությունից հետո, որը բեսթսելեր դարձավ Միացյալ Նահանգներում: 1991-ին հագուստն արժեր մոտ հինգ հազար դոլար և գրքի 100 հազարանոց հոնորարից հետո գրողը որոշեց, որ կարող է իրեն թույլ տալ։