Ոչ վաղ անցյալում Քայլի Ջեները փակեց Coperni շոուն, որը տեղի է ունեցել Փարիզում Դիսնեյլենդում գտնվող Քնած գեղեցկուհու ամրոցի ֆոնին։ Ինչպես և սպասելի էր, շոուում նրա հայտնվելը ակնթարթորեն վիրուսային է դարձել սոցիալական ցանցերում և ապրանքանիշին տպավորիչ գումար բերել:
Ըստ WWD-ի՝ Coperni -ին «վաստակել է» հիմնականում աստղի տպավորիչ արտաքինի շնորհիվ՝ 16,8 միլիոն դոլար MIV-ում, արտոնագրված չափանիշ, որը գնահատում է մեջբերումները տպագիր և առցանց հրապարակումներում, ինչպես նաև սոցիալական ցանցերում: Բոլոր հոդվածների ու գրառումների 58%-ում նշվել է Քայլի Ջեների արտաքինը։ Ի դեպ, այս վիճակագրության համաձայն, Coperni-ն առաջ է անցել Փարիզի նորաձեւության շաբաթում ներկայացված բոլոր ապրանքանիշերի ավելի քան 91%-ից։ Եվ մենք ևս մեկ անգամ համոզվեցինք, որ Քարդաշյան-Ջեններ կլանի էֆեկտը միանշանակ գոյություն ունի։