«Այնպես էի լարվում ու հուզվում գլխավոր փորձի ժամանակ, մանավանդ, երբ հայրս ամենանաշատը ինձ վրա էր բարկանում». Մանե Գրիգորյան

Երգի պետական թատրոնի տնօրեն Մանե Գրիգորյանի խոսքով՝ թատրոնի պատերի մեջ մինչ օրս մնացել է Արթուր Գրիգորյանի շունչը, իսկ նրա բացակայության մասին դժվարանում է խոսել:

«Հերմինե դիալոգ»-ի շրջանակներում Մանեն պատմել է, թե ինչպես է Արթուր Գրիգորյանը նրան ուղղորդել մանկական ներկայացում բեմադրելու, ինչն այսօր ամենաշատն է իրեն հաճույք պատճառում: Գրում է Tert.am-ը:

«Հասկացա, որ մանկական ներկայացումների բացը կա և պետք են ներկայացումներ:

Այդ շրջանում թատրոնում միայն ամանորյա մանկական ներկայացումներ էին: Գնացի, հայրիկիս ասացի՝ գիտե՞ս, քիչ են մանկական ներկայացումները, պետք է էլի ներկայացումներ անել: Ասաց՝ ես ժամանակ չունեմ, դու արա:

Շատ լուրջ ընդունեցի, գրեցի այն սցենարը, որը դուր կգար իմ 2 տարեկան աղջկան: Գերազանցիկի նման գնացի, ասացի՝ ես շատ լուրջ եմ ընդունել քո ասածը և սցենար եմ գրել:

Ասաց՝ ինձ մի տուր սցենարը, իջի՛ր դահլիճ, բեմադրի՛ր: Ինքը տարիներ շարունակ ինձ գաղտնի կրթել ու սովորեցրել էր, որ այդ օրն ինձ ասի՝ իջիր դահլիճ:

Այնպես էի լարվում ու հուզվում գլխավոր փորձի ժամանակ գեղարվեստական ղեկավարների կարծիքը լսելիս, մանակավանդ, երբ գեղարվեստական ղեկավարը հայրս էր ու ամենաշատը ինձ վրա էր բարկանում…

Վերջին 2 ներկայացումների ժամանակ ճակատս համբուրում էր, իսկ դա իր ամենամեծ հաճոյախոսությունն էր:

Ուրախ եմ այդ գործը շարունակելու համար, այսօր ամենաշատը դրանից եմ հաճույք ստանում»,- պատմել է Մանե Գրիգորյանը: